Samen met Stichting VerbindMij en School's cool Fryslân hebben wij de E- mentoring thema-bijeenkomst als positief ervaren. Allemaal bedankt voor jullie aanwezigheid en input. Wij willen Anke Algera bedanken voor de goed verzorgde presentatie. Het was een groot succes. Op een korte termijn kunnen jullie terugblikken op deze bijeenkomst op onze website ...

View on Facebook

Sluit je ook aan bij deze themabijeenkomst? Voor alle jongeren in de regio Friesland in samenwerking met Campus Fryslân - University of Groningen.

Aanmelden kan via connactfryslan.home.blog/jongvolwassenen/

Timeline Photos ...

View on Facebook

Op 3 december organiseren wij samen met de Campus Fryslân - University of Groningen over de Sustainable Development Goals. Meer informatie? Aanmelden? Kijk op de website:

connactfryslan.home.blog/jongvolwassenen/

View on Facebook

Komende donderdag (5 november) vindt het eerste Online MentorCafé plaats. Samen met Stichting VerbindMij en MentorProgramma Friesland nodigen wij onze mentoren van harte uit.
Dit is hét moment om met elkaar in gesprek te gaan; elkaar te inspireren en vragen aan elkaar te stellen.
Aanmelden kan via: Fryslan@schoolscool.nl of info@mentorprogrammafriesland.nl
Zien en spreken we u ook?